måndag 6 december 2010

Full av Kärlek

Jag hoppas det är  fler därute som har skaffat sig en lika underbar pojke som jag!
För hur många grabbar är det som köper presenter till sina flickvänner och sponsrara deras förtetag på samma gång?
Haha det gjorde min ;)
För på vår 1 års dag här om dagen så fick jag nämligen en tavla med en bit ur vår lilla kärlekspars låt.
Jag måste faktiskt säga att det var nog en av de absolut finaste presenter jag någonsin fått!
Men det var mycket hemlighetsmakeri för att få denna tavla gjord! Både handledare och företagsmedlemar inblandade. Jag måste då säga att de lyckades hålla det ganska så hemligt även om det aldrig går att lura mig fullt ut, hehe.


Så har du någon  därute som du tycker extra mycket om så är detta en sådan super bra present! Lyssna på en som vet!
Den blir otroligt uppskattad och jag kan inte komma på en fina gåva att ge bort.


"I can't get enough of your Love"

/ Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar